kenapa ?

Apa perasaan korang kalau lelaki/perempuan yang korang minat dah berpunya ? mesti sedih kan ? ;'( waaaa . dia dah berpunya . tak sangka . lelaki sentiasa macam tu . dah berpunya pum masih nak cari orang lain . Dulu sebelum aku kenal dia , dia selalu senyum kat aku . sekarang aku dapat tahu yang dia ni dah ade girlfriend . waaaa :'( kenapa semua lelaki yang aku kenal semua macam tu ? semua tak setia pada yang satu . dah tahu dah berpunya kenapa masih nak cari yang lain ? susah sangat ke nak belajar setia ? kenapa kaum adam ? :'( aku cuba akan lupa kau dalam ingatan aku . senyuman kau akan ku lupakan buat selama nya . aku tak bodoh lah nak menangis sebab lelaki . ramai lagi lelaki lain dalam dunia ni . aku ulang sekali lagi . aku tak bodoh lah ! kenapa mesti mu wujud dalam hidup aku ? kenapa bukan orang lain ? dah tiada orang lain ke ? ya Allah kenapa ? kenapa ? kenapa ? kenapa dia yang ada dalam hidup hidup ku ini ? :'( aku redha yang kau ni dah berpunya . aku faham aku tak sempurna bagi mu . aku faham . aku redha . aku akan lupa akan kau buat selama nya . sakit hati aku yang sudah kau lukai :') 

1 comment:

Liyana Deli said...

hai dik. tibe - tibe singgah sini. perjalanan adik masih lagi panjang. ramai lagi adik akan jumpe. sabar k

Post a Comment